četrtek, 15. julij 2010

15.7.2010/ Zicerji :)

Danes je na stavni listi, kar nekaj zel odobrih stav, zato jih bom tudi jaz kar nekaj napisal, stave lahko skombinirate po svoji želji. Upam da vam bom kaj pomagal. :)

1. Listek ( ''zicerji'' )

Elfsborg-FC Iskra Stal
(Švedi so vsekakor vsaj za razred kvalitetnejši)
1 1,18
Honka-Bangor City (Honka igra v Finskem prvenstvu fantastično, Bangor vsekakor ni dorasel)
1 1,18
Brondby-Vaduz (Norvežani bodo po mojem mnenju premočni za Vaduz)
1 1,12
Maccabi Tel Aviv-Mogren Budva (Maccabi vsekakor za razred boljši)
1 1,13
Levski Sofia-Dundalk (Levski ima za letos zadane visoke cilje, in prepričan sem, da se bodo lahko nadaljevali tudi po tej tekmi)
1 1,17

Skupna Kvota: 2,06

Mislim, da bi moralo iti skozi :) Ostalo še pride... ;)

2 komentarja:

  1. Evo stavil sem ta listek + Maritimo:Sporting Fingal (1) , FC Differdange:Spartak Z.(2) , pa pri Brondbyju sem dal handicap

    kvota; 3,70

    OdgovoriIzbriši
  2. No, me veseli :D Upam da dobiš :)

    OdgovoriIzbriši