ponedeljek, 26. julij 2010

26.7.2010/ Zicerji

Torej po katastrofalnih napovedih, (pomojem zaradi tega, ker si ne vzamem dovolj časa zadnje čase), danes pride malo bolj premišljena stava. V tej objavi zicerji. Verjetno pa bo danes prišla še reskirana ali mešana stava(Kaj želite, lahko tudi tukaj v komentarje zapišete)


Vaasa PS-Mariehamn (Vassa je tukaj boljša ekipa, in se favoriti. Ampak glede nato da Marieamn strmo vzepnja formo bi lahko presenetili, a zmagali bofo težko... TIP 10 )
Istomin D.-Haider Maurer A. (Dovolj pove že podatek da je Istomin na lestvici uvrščen kar 227 mest pred Haider Maurerjem... TIP 1 )
Dustov F.-Gasquet R. (Gasquet je uvršeč kar 400 mest pred Dustovom, polega tega je Dustov v kaatastrofalni formi... TIP 2 )
Dushevina V.-Martič P. (Tukaj so 3 podatki ki kažejo na to, da je favoritinja Dushevina. In sicer, Dushevina je na lestvici uvrščena 30 mest višje, potem v medsebojnih dvobojih je 1-0, prav tako za Dushevino, poleg tega pa je tudi Martičova v katastrofalni formi, saj je na zadnjih 5 turnirjih vedno ''pokleknila'' že v prvih krogih... TIP 1 )
Schiavone F.-Keothavong A. (Koethavongova je sicer pred 2 letoma na edinem medsebojnem dvoboju teh dveh zmagala. Ampak to je bilo pred 2 letoma, zdaj je Schiavonejeva na sanjskem 8 mestu na lestvici, in vsekakor na tem dvoboju proti 154. uvrščeni velja za veliko favoritinjo... TIP 1 )
Shvedova Y.-Vogele S. (Shvedova je zelo napredovala na lestvici (32.mesto), Vogelevo (98. mesto) je v Portorožu pred nekaj dni izločila naša predstavnica Polona Hercog. Shedova pa je pred Mesecem dni v Wimbeldonu izločila prav Polono Hercog... TIP 1 )

Skupna Kvota. 3,68



PLZ COMMENT !! :)
(tudi o tem, katero stave bi raje videli ? (mešane, reskirane ali zicerje )


STAVA JE BILA SPET SLABA :) Sedaj imam nekaj pomočnikov, tudi strani sorodske, tako da sedaj, sedaj dalje, spremljajte blog :) Believe :)

5 komentarjev:

  1. bom še jaz malo začel komentirat=), z stavami se ukvarjam že 5 let, sicer bolj rekreativno, samo nekaj izkušenj pa sem si že nabral...glede tenisa bi ti povedal da pazi, ker položaj na lestvici ne pomeni tudi zmage, čeprav je boljše uvrščeni s tem tudi favorit, vendar na dvoboj vpliva več dejavnikov kot so npr:poškodbe,če kdo na turnirju igra še dvojice,forma,če je kdo domačin na turnirju...ponavadi ni dovolj če samo pogledaš rank in medsebojne dvoboje...poglej strani kot so tennisprediction.com in podobne in si preden staviš ustvari nek profil o tenisaču.Tolko zaenkrat o tenisu, bom pa še jaz napisal kaj bom stavil samo da naštudiram:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj sem povsod dodal še VSAJ en podatek ( Razen Istomin-Haider ).

    Hvala sicer za nasvet, ampak če pogledaš bolje sem povsod (razen Istomin-Haider)dodal še nekaj.


    Sicer pa ker iščem enega pomočnika če hočeš mi lahhko pomagaš :)

    OdgovoriIzbriši
  3. samo pravim da ni vedno dovolj če pogledaš samo ranking in medsebojne dvoboje, bolše je če še malo pogledaš po drugih straneh in si ustvariš mnenje kdo bo zmagal.Sem malo pogledal pa ni danes nič pametnega nogometa, teh norveških in čeških lig največkrat ne stavim, sem pa malo pogledal in danes bi lahko zmagal Hradec Kralove proti Bohemians 1905, osebno danes nebom stavil nič mogoče kaki tenis live na bwinu. Jaz sem ti navojlo za pomoč samo reči kak lahko pomagam pa je to to=)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nek kontakt mi daj :) (gmail, skype, xfire...)

    OdgovoriIzbriši